emmie-mode

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Enkla outfits #1

Av Emmie Mode - 15 augusti 2013 15:21

 

Hej där. 
Nu blir de en liten snabbis av mig. Jag tänkte visa två olika outfit som är enkla att göra!

 

Detta är en enkel outfit. 
Ett par tajta jeans.
En vit hollister t-shirt med blå text.
Ett par svarta ballerinaskor.
Ett fint uglehalsband.
En victoria Secret Parfym; Pure Seduction.

 

Detta är en enkel höst outfit.

Ett par tajta jeans. 
Sedan har vi en SVEA munk jacka. 
Till de har vi en fin fin jacka. 
Ett par bruna uggs.
En halsduck och ett par vantar. 
ENKELT men SNYGGT. 


Nu svälter jag ihjäl så måste äta, puss och kram sålänge. 
- Tess.

 
 
Ellinor Lindhe

Ellinor Lindhe

15 augusti 2013 15:36

Vart kan jag köpa jeansen på den nedre bilden? :)

http://eiight.blogg.se

Emmie Mode

16 augusti 2013 10:33

Hej!
Du kan hitta dem i olika klädbutiker, och det skulle inte förvåna mig om de fanns att köpa i t.ex, Ginatricot, Bikbok, eller H&M. :)
Tack för din kommentar! :)
Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Mode - 18 augusti 2013 19:20


Hej på er! Tänkte uppdatera en kategori nu, som heter: " Sno stilen. " Det var längesedan den fick någon uppdatering ( vi slutade blogga ), så kände att det var dags! :)  Jag inriktade mig på ett speciellt tema, eftersom jag själv inte haft någon...

Av Emmie Mode - 17 augusti 2013 19:31


Allt från ... Är en ny kategori som här med inleds! Den kommer syfta sig in på en slags klädaffär ( kommer vara olika varje gång ), då vi ska hitta en snygg outfit, med bara hjälp av deras sortiment & utbud. För att göra det hela lite roligare, ska...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:34


Jag läser en blogg, dagligen, som jag verkligen fastnat för. Den innehåller variation på katergorier, och väldigt fina och välgjorda intressanta inlägg. Proffessionellt tagna bilder, och noggrann redigering. Bloggen drivs av en 14 åring, mogen tjej, ...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:19


        Skjorta - Ginatricot 249:- Jeans - Ginatricot, 399:- Primeboots ( skorna ), Nelly.com, 3695:- Snodd ( halsduken ), Bikbok, 99:- Läderarmband - Glitter ( minns ej vad de kostade. ) Jackan kan man hitta i lite olika affärer....

Av Emmie Mode - 15 augusti 2013 14:08

   Ja, nästan, 100000000000 år sedan, haha. Känns nästan som det, åtminstone ;) Men den var som ni nog förstått, länge sedan. Tänkte ta upp den igen, trots, att den varit uppe. En liten * repris *. Har ingen annan fantasi om vad jag ska blogga om, ...

       


Ovido - Quiz & Flashcards