emmie-mode

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

HÖSTOUTFIT # 1

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:19

 


 


Skjorta - Ginatricot 249:-

Jeans - Ginatricot, 399:-

Primeboots ( skorna ), Nelly.com, 3695:-

Snodd ( halsduken ), Bikbok, 99:-

Läderarmband - Glitter ( minns ej vad de kostade. )

Jackan kan man hitta i lite olika affärer. Jag hittade denna på Nelly.com

Jag gjorde ett collage, som ni ser, av lite " höst mode ". Jag hoppas ni tycker om det. Kommer en del #2, lite senare, med nyare saker, såklart. Denna stilen som jag letade reda på, eller valde, rättare sagt, tycker jag passar ganska bra till hösten. Det är inte för ljusa färger - som är mest inne på sommaren -, utan väldigt enkelt & stilrent. En snygg skjorta, med ett par tajta jeans och primeboots, är en skön och bekvämlig kombination.  Synd att Primebootsen, skulle vara så dyra, annars hade denna outfiten inte kostat så mycket. :)

Sedan kan man såklart mixa skjortan mot kanske en blå tunika, eller en gullig mysig kofta? 

Har ni några " höstmode " - tips? :)


Ses senare, med # del 2. Glöm inte att kommentera vad ni tycker! Betyder super mycket. 

/ Em.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Mode - 18 augusti 2013 19:20


Hej på er! Tänkte uppdatera en kategori nu, som heter: " Sno stilen. " Det var längesedan den fick någon uppdatering ( vi slutade blogga ), så kände att det var dags! :)  Jag inriktade mig på ett speciellt tema, eftersom jag själv inte haft någon...

Av Emmie Mode - 17 augusti 2013 19:31


Allt från ... Är en ny kategori som här med inleds! Den kommer syfta sig in på en slags klädaffär ( kommer vara olika varje gång ), då vi ska hitta en snygg outfit, med bara hjälp av deras sortiment & utbud. För att göra det hela lite roligare, ska...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:34


Jag läser en blogg, dagligen, som jag verkligen fastnat för. Den innehåller variation på katergorier, och väldigt fina och välgjorda intressanta inlägg. Proffessionellt tagna bilder, och noggrann redigering. Bloggen drivs av en 14 åring, mogen tjej, ...

Av Emmie Mode - 15 augusti 2013 15:21

  Hej där. Nu blir de en liten snabbis av mig. Jag tänkte visa två olika outfit som är enkla att göra!   Detta är en enkel outfit. Ett par tajta jeans.En vit hollister t-shirt med blå text.Ett par svarta ballerinaskor.Ett fint uglehalsband.En...

Av Emmie Mode - 15 augusti 2013 14:08

   Ja, nästan, 100000000000 år sedan, haha. Känns nästan som det, åtminstone ;) Men den var som ni nog förstått, länge sedan. Tänkte ta upp den igen, trots, att den varit uppe. En liten * repris *. Har ingen annan fantasi om vad jag ska blogga om, ...

       


Ovido - Quiz & Flashcards