emmie-mode

Direktlänk till inlägg 6 april 2013

Fashion.

Av Emmie Mode - 6 april 2013 08:37

Vårjackor. Har hittat material, eller, kläder, bilder, på vårjackor, från vanliga ungdoms affärer ( dock inte H&M ), men de andra; Lindex, Bikbok, samt Ginatricot.

     

 

Jeansjacka både ljus & lite mörkare ton. Skitsnygg till ett färglatt eller vitt linne, samt slitna jeans shorts. Den andra bilden ( som inte blev bra ), ska visa en jacka, med en ton av rosa. Den är också snygg i vår. Enkel, men ändå väldigt check och cool. Simple.

   

Jag hittade inte bara vårjackor, utan ett par coola och söta t-shirts från ginatricot.com . En aprikos färgad, och en vanligt ljusrosa. Som ni ser är tröjorna snygga till ett par vita simple jeans, men jag tycker det passar lika bra med ett par ljusa, med hål i, samt en snygg jeans jacka. Åååh. 

 

 

Haha, den enda stora bilden. Men jackan är to die 4. Stilren, enkel, snygg, och "vårig. " Den bleka gröna färgen, är verkligen snygg, men också den mer djupa intensiva blåa förgen ( min favorit ), finns på denna jackan. Har själv provat den. ( !!! ). Men köpte den inte. HEHE.

 

Men nu har ni fått massa fashion. Kände att bloggen behövde uppdateras med något nytt.

 

KRAM.

// Emmie

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Mode - 18 augusti 2013 19:20


Hej på er! Tänkte uppdatera en kategori nu, som heter: " Sno stilen. " Det var längesedan den fick någon uppdatering ( vi slutade blogga ), så kände att det var dags! :)  Jag inriktade mig på ett speciellt tema, eftersom jag själv inte haft någon...

Av Emmie Mode - 17 augusti 2013 19:31


Allt från ... Är en ny kategori som här med inleds! Den kommer syfta sig in på en slags klädaffär ( kommer vara olika varje gång ), då vi ska hitta en snygg outfit, med bara hjälp av deras sortiment & utbud. För att göra det hela lite roligare, ska...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:34


Jag läser en blogg, dagligen, som jag verkligen fastnat för. Den innehåller variation på katergorier, och väldigt fina och välgjorda intressanta inlägg. Proffessionellt tagna bilder, och noggrann redigering. Bloggen drivs av en 14 åring, mogen tjej, ...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:19


        Skjorta - Ginatricot 249:- Jeans - Ginatricot, 399:- Primeboots ( skorna ), Nelly.com, 3695:- Snodd ( halsduken ), Bikbok, 99:- Läderarmband - Glitter ( minns ej vad de kostade. ) Jackan kan man hitta i lite olika affärer....

Av Emmie Mode - 15 augusti 2013 15:21

  Hej där. Nu blir de en liten snabbis av mig. Jag tänkte visa två olika outfit som är enkla att göra!   Detta är en enkel outfit. Ett par tajta jeans.En vit hollister t-shirt med blå text.Ett par svarta ballerinaskor.Ett fint uglehalsband.En...

       


Ovido - Quiz & Flashcards