emmie-mode

Direktlänk till inlägg 14 april 2013

Inne&Ute-listan

Av Emmie Mode - 14 april 2013 13:18

Hejsan! Har fixat en inne & ute lista ( vad jag tycker verkar inne & ute osv ). 

 


 


Sneakers med niat är så ballt! Alla ( ja, nästan alla ), har sådana skor. Det ser tufft och ballt ut och man kan lätt matcha dem i en vanlig outfit. Nitar är överhuvudtaget väldigt snyggt och nytt för i år. 

   

Känns som om ingen bryr sig om Facebook längre? Alla ska tydligen ha Instagram. Jag har själv det, och det är kul. Haha, det är bokstavligt talat väldigt populärt. Facebook börjar kännas lite uråldrigt. Nejmen, inte så modernt längre kanske. ;) Justin Bieber, är seriöst väldigt inne i år. Förut var det inte okej att tycka om honom, men nu är det helt plötsligt respekterat. ^^

  

Träning! Nu gäller det att ha god form och äta nyttigt. Man har ( äntligen ) förstått innebörden och tar den på allvar för en gångs skull. År 2013 gäller att man ska må bra och hålla sig i form!

     Även den amerikanska serien PLL Pretty Little Liars är sjukt inne. Känns som att alla nördar den serien, bokstavligt, haha. Men den verkar väldigt bra, och jag har hört att man lätt blir fast i den. :)

 

 

Nätmobbning. Man har börjat göra något mot de där som är så dumma i huvudet. Haha, ja, men man har äntligen satt dit dem. Det tas på allvar, och det blir en skillnad. Det är inte inne att man ska sitta framför en data skärm och skriva massa dumt. Nu ska man vara snäll! Även om det inte är bra ännu, så är förändringen på väg. WORK FOR IT.


 

Haha, nej, att se på TV är inte ute. Men PROGRAMMEN på den. Usch. Bara knäppa uttjatade program som visas nu för tiden? Inte ens roliga att se på, tycker jag iaf. Det börjar spåra ut. Jag menar, kändishoppet? Det var väl en kul grej, men själva utförandet kändes snarare löjligt än humoristiskt. Men för att lösa allt ser vi ju mycket på film. Det är inne! ^^


PUSS.

/ Em.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Mode - 18 augusti 2013 19:20


Hej på er! Tänkte uppdatera en kategori nu, som heter: " Sno stilen. " Det var längesedan den fick någon uppdatering ( vi slutade blogga ), så kände att det var dags! :)  Jag inriktade mig på ett speciellt tema, eftersom jag själv inte haft någon...

Av Emmie Mode - 17 augusti 2013 19:31


Allt från ... Är en ny kategori som här med inleds! Den kommer syfta sig in på en slags klädaffär ( kommer vara olika varje gång ), då vi ska hitta en snygg outfit, med bara hjälp av deras sortiment & utbud. För att göra det hela lite roligare, ska...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:34


Jag läser en blogg, dagligen, som jag verkligen fastnat för. Den innehåller variation på katergorier, och väldigt fina och välgjorda intressanta inlägg. Proffessionellt tagna bilder, och noggrann redigering. Bloggen drivs av en 14 åring, mogen tjej, ...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:19


        Skjorta - Ginatricot 249:- Jeans - Ginatricot, 399:- Primeboots ( skorna ), Nelly.com, 3695:- Snodd ( halsduken ), Bikbok, 99:- Läderarmband - Glitter ( minns ej vad de kostade. ) Jackan kan man hitta i lite olika affärer....

Av Emmie Mode - 15 augusti 2013 15:21

  Hej där. Nu blir de en liten snabbis av mig. Jag tänkte visa två olika outfit som är enkla att göra!   Detta är en enkel outfit. Ett par tajta jeans.En vit hollister t-shirt med blå text.Ett par svarta ballerinaskor.Ett fint uglehalsband.En...

       


Ovido - Quiz & Flashcards