emmie-mode

Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Vad vill du läsa om?

Av Emmie Mode - 16 april 2013 16:19

Hej!

Jag har planerat lite saker för mig själv, för ska ta lite kort mm, men har ingen riktig inspiration. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om och är lite osäker vad just NI hade tyckt var intressant att läsa om. Så jag hoppas och önskar att ni kunde besvara min fråga i kommentarsfältet nedan, det skulle verkligen hjälpa & eran åsikt blir framkallad. Kommer såklart kolla allas kommentarer! Kommer sedan välja den bästa iden ( kommer kanske ta fler ), och genomföra dem i olika inlägg. Frågan; VAD VILL NI LÄSA OM HÄR PÅ BLOGGEN?


Kom ihåg att er idé ska komma från vad denna bloggen ska handla om, så säg till exempel inte: " Gör ett inlägg om Star Wars. " Haha, nejmen, ni förstår. Något om mode, kläder, .. mm, ja, ni vet.

LYCKA TILL & TACK I FÖRSKOTT. 

Random Bild.

 


PUSS.

/ Em.


 
 
Ingen bild

Kajsa

16 april 2013 21:22

Kan du inte ta outfit bilder??
Kan du inte visa saker du vill köpa eller bästa grejen ur garderoben??
Visa alla dina nagellack!
Parfymer etc.
Sminkvideo?
Hejdå.
/Kajsa

Emmie Mode

17 april 2013 16:33

Hej Kajsa!
Tack så mycket för dina idéer, ska verkligen ta mig tid att utföra dem. De var riktigt bra! ^^ Tack så mycket för att du delade dina idéer och du har gett mig mycket inspo.
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Mode - 18 augusti 2013 19:20


Hej på er! Tänkte uppdatera en kategori nu, som heter: " Sno stilen. " Det var längesedan den fick någon uppdatering ( vi slutade blogga ), så kände att det var dags! :)  Jag inriktade mig på ett speciellt tema, eftersom jag själv inte haft någon...

Av Emmie Mode - 17 augusti 2013 19:31


Allt från ... Är en ny kategori som här med inleds! Den kommer syfta sig in på en slags klädaffär ( kommer vara olika varje gång ), då vi ska hitta en snygg outfit, med bara hjälp av deras sortiment & utbud. För att göra det hela lite roligare, ska...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:34


Jag läser en blogg, dagligen, som jag verkligen fastnat för. Den innehåller variation på katergorier, och väldigt fina och välgjorda intressanta inlägg. Proffessionellt tagna bilder, och noggrann redigering. Bloggen drivs av en 14 åring, mogen tjej, ...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:19


        Skjorta - Ginatricot 249:- Jeans - Ginatricot, 399:- Primeboots ( skorna ), Nelly.com, 3695:- Snodd ( halsduken ), Bikbok, 99:- Läderarmband - Glitter ( minns ej vad de kostade. ) Jackan kan man hitta i lite olika affärer....

Av Emmie Mode - 15 augusti 2013 15:21

  Hej där. Nu blir de en liten snabbis av mig. Jag tänkte visa två olika outfit som är enkla att göra!   Detta är en enkel outfit. Ett par tajta jeans.En vit hollister t-shirt med blå text.Ett par svarta ballerinaskor.Ett fint uglehalsband.En...

       


Ovido - Quiz & Flashcards