emmie-mode

Direktlänk till inlägg 18 april 2013

Lite Update !

Av Emmie Mode - 18 april 2013 20:42

Hejhej!

Kände för lite update för min del, har haft mycket att stå i det senaste, och att bara koppla av framför dataskärmen och tv:n påslagen ihop sjunken i en fotölj med en brinnande värmande eld vid sig, är riktigt mysigt och därav passar jag på att uppdatera. Har inga bilder att bjuda på direkt, men får fotogrej, som Tess nämnde i föregående inlägg, är lite krångligt, och det tar ett tag att fixa det. Tess går på en annan skola än mig, och det är svårt att hitta tider som passar oss båda, kan man säga. Men jag lovar att det kommer upp snart, för det är ju en grej som är viktig för bloggen. Det är nästan det den är baserad på eftersom outfit bilder mm, ingår i våran tidning i stort sett allt. 

Men i alla fall, ska inte stå och bekymra mig och be om " förlåtelse ", ( vad det nu är jag gör ) haha, men det får vi ta tag i. That's it. 

Är helt slutkörd ... Men är överlycklig över att vi börjar vid 12:00 imorgon. Underbart! Kanske hinner klicka några färska bilder till bloggen då? " Dagens Outfit ", lixom. Det var ju en grej ni önskade i en kommentar. Det ska jag se om jag kan publicera snart, ska bara komma på något bra sätt att ta dem på. Vill gärna inte ha suddiga mobil egopix, haha ... 

Men kommer på en lösning. Har ju en dator ... 


Men jaja, det ska iallafall fullbordas & det känns lite tråkigt att alla inlägg blir som det här. Enkel tråkig struktur, eller tråkiga med slarviga redigerade bilder, som inte är så lyckade trots allt. Men när man får igång fotandet, kan det bli mer struktur på det. Bilder säger väldigt mycket. De kan lixom tala för sig själva ;)

Men LOVAR att det ska bli bättre. Denna bloggen är bara på gång. Lång väg kvar.


Utmaningar väntar, belöningar att hämta.

Vad vi ska göra;

 

PUSS.

/ Em.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Mode - 18 augusti 2013 19:20


Hej på er! Tänkte uppdatera en kategori nu, som heter: " Sno stilen. " Det var längesedan den fick någon uppdatering ( vi slutade blogga ), så kände att det var dags! :)  Jag inriktade mig på ett speciellt tema, eftersom jag själv inte haft någon...

Av Emmie Mode - 17 augusti 2013 19:31


Allt från ... Är en ny kategori som här med inleds! Den kommer syfta sig in på en slags klädaffär ( kommer vara olika varje gång ), då vi ska hitta en snygg outfit, med bara hjälp av deras sortiment & utbud. För att göra det hela lite roligare, ska...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:34


Jag läser en blogg, dagligen, som jag verkligen fastnat för. Den innehåller variation på katergorier, och väldigt fina och välgjorda intressanta inlägg. Proffessionellt tagna bilder, och noggrann redigering. Bloggen drivs av en 14 åring, mogen tjej, ...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:19


        Skjorta - Ginatricot 249:- Jeans - Ginatricot, 399:- Primeboots ( skorna ), Nelly.com, 3695:- Snodd ( halsduken ), Bikbok, 99:- Läderarmband - Glitter ( minns ej vad de kostade. ) Jackan kan man hitta i lite olika affärer....

Av Emmie Mode - 15 augusti 2013 15:21

  Hej där. Nu blir de en liten snabbis av mig. Jag tänkte visa två olika outfit som är enkla att göra!   Detta är en enkel outfit. Ett par tajta jeans.En vit hollister t-shirt med blå text.Ett par svarta ballerinaskor.Ett fint uglehalsband.En...

       


Ovido - Quiz & Flashcards