emmie-mode

Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

Shorts tips!

Av Emmie Mode - 19 maj 2013 11:53

Värmen har kommit! Underbart, och äntligen slipper man gå runt i långa jeans och tjock tröjor. Dags att dra fram vårkläderna / sommarkläderna. Jag har delvis märkt att det mesta av det jag ahde förra året, inte föll mig i smaken detta året, sedan var det för smått också, så jag antar att många av er kanske har hamnat i samma situation, med olika händelser, eller liknade situationer. ;)

Därför har jag gjort ett enkelt collage med olika shorts från olika klädaffärer, och det är tips på shorts alltså. Jag tyckte de var väldigt trendiga och somriga, och nu är det upp till er att se vad ni tycker om dem. 

 


De färgglada shortsen ni ser längst ner på bilden, är väldigt somriga och sticker verkligen ut. Man kan lätt matcha dem med en knall färgad topp, som också sticker ut, eller något enkelt och stlrent som ett gulligt vitt linne, för at bryta det färgglada, och få den snygga balansen där emellan. Färgglatt möter modernt och stilrent!

Lite " hippie " stil över dem, eller? Vad tycker ni? 


Shortsen från Ginatricot, däremot är mina absoluta favroriter. Väldigt snygga i modellen, och det lilla peace märket vid sidan av shortsen, gör dem väldigt moderna och coola. Man kan lätt matcha dem med ett gulligt linne, det skulle bli en jätte härlig och somrig look!

Shortsen från Nelly.com är mina andra favoriter. Där är det verkligen ett tydligt exempel på när gulligt möter trendigt och modernt. Spets detaljerna vid sidan är riktigt söta, och det matchar perfect med shortsens modell, och utseende. Me like! Vad tycker ni om dem?


De sista från Bikbok hamnar på topp 3, haha. Balla och coola shorts, med text vid sidan, medett kaxigt men komiskt budskap. de känns lite klottrade, och väldigt enkla, men fortfarande sjukt snygga, enligt mig. man kan matcha dem med en tuff topp, till exempel. Vad skulle ni matcha dem med?


Jag hoppas ni inspirerades av min bild, och kanske ( lärde er ? ), och tyckte det var kul samt intressant. Vill n att jag gör mer liknande detta? Kommentera!

 

Kort info.

Kanske börjar smått blogag här igen, när jag känner för att dela med mig av lite modetips, men kommer absolut inte bli inlägg varje dag, om ni tar tur någon gång varannan vecka, men knappast det. Förvänta er väldigt lång tid, eftersom jag har knappast tid att blogga mm, samtidigt är det mina kompisar blogg också, och det är inte bara jag som ska bombadera den med inlägg, ja ni förstår,hoppas jag. En av kompisarna har till och med egen blogg, så det kommer inte bli mycket update här. Men ni överlever, det har ni alltid gjort. 

PUSS.

/ Em.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmie Mode - 18 augusti 2013 19:20


Hej på er! Tänkte uppdatera en kategori nu, som heter: " Sno stilen. " Det var längesedan den fick någon uppdatering ( vi slutade blogga ), så kände att det var dags! :)  Jag inriktade mig på ett speciellt tema, eftersom jag själv inte haft någon...

Av Emmie Mode - 17 augusti 2013 19:31


Allt från ... Är en ny kategori som här med inleds! Den kommer syfta sig in på en slags klädaffär ( kommer vara olika varje gång ), då vi ska hitta en snygg outfit, med bara hjälp av deras sortiment & utbud. För att göra det hela lite roligare, ska...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:34


Jag läser en blogg, dagligen, som jag verkligen fastnat för. Den innehåller variation på katergorier, och väldigt fina och välgjorda intressanta inlägg. Proffessionellt tagna bilder, och noggrann redigering. Bloggen drivs av en 14 åring, mogen tjej, ...

Av Emmie Mode - 16 augusti 2013 10:19


        Skjorta - Ginatricot 249:- Jeans - Ginatricot, 399:- Primeboots ( skorna ), Nelly.com, 3695:- Snodd ( halsduken ), Bikbok, 99:- Läderarmband - Glitter ( minns ej vad de kostade. ) Jackan kan man hitta i lite olika affärer....

Av Emmie Mode - 15 augusti 2013 15:21

  Hej där. Nu blir de en liten snabbis av mig. Jag tänkte visa två olika outfit som är enkla att göra!   Detta är en enkel outfit. Ett par tajta jeans.En vit hollister t-shirt med blå text.Ett par svarta ballerinaskor.Ett fint uglehalsband.En...

       


Ovido - Quiz & Flashcards